Simple smile.

Godmorgon.
Denna natt har varit hel konstig.
Den har gått sjukt sakta också!
Somnade vid halv elva (vilket är sjukt tidigt för min del)
och sen vaknade jag kanske vid tre eller någe.
Och sen dess jag har vaknat och somnat, vaknat, somnat, vaknat, somnat.. Ah ni fattar säkert poängen. Och mitt alarm ville aldrig ringa :O De där tre minutrarna som skulle gå innan den skulle ring tog timmar kändes det som :O Hur tusan kan det gå till? >.<
Men nu är det iallafall en halv timme kvar tills jag ska börja dra mig till skolan och ha dubbel samhällslektion. Så hoppas på att jag hinner klart med uppgiften =) Har gjort klart all basfakta tror jag, men ska ju skriva en utvärdering om varje familj också, så vi får se hur det går! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback