Take care of yourself.

Skolan idag flöt på och gick riktigt bra faktiskt! =)
Men det som var surt vid sista lektionen var snön som föll ner utanför fönstret! Grrr och buhrrr, vill inte ha mer snö, den hade ju precis börjat sjuka undan. Och sen var det sjukt kallt att cykla hem!
Väl hemma har jag pluggat och även sovit en timme.

Egentligen skulle jag har varit i spökbacken denna kväll med min fars jobb, men det blev inställt pga att det var för lite folk som anmälde sig till att få följa med.
Det kanske blir spökbacken på lördag istället då det är hopptävling! =) Tänkte åka ut för att kolla och även tom kanske få några fräna foton på de coola hoppen! ^.-
Men nu ska jag inte sitta här och säcka, ska börja läsa igen så fysiken fastnar ännu mer i skallen ^^

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback