I had a reason

Sämst uppdatering jag vet.
Men, jag gick upp vid ett kanske,
vid tre eller någe var jag så jävla trött så jag somande om :S
Jag vaknade klockan sex :O
Har fan sovit bort hela jävla dagen, och jag som skulle plugga.
Jah det får bli imorgon istället. är så jävla trött! Eller snarare seg!
Blev en sjukt sen kväll igår, fick väl lite sömn vid klockan sex kanske,
sedan ringde cissi och väckte mig vid sju, jag somnade om vaknade av att folk ringde hela tiden. Ganska så irriterande när man är trött faktiskt..
Aja, jag tog lite kort under gårdagen. Här får ni se tre av dom.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: bella

haha :D fint med allt skum där!

bilden på de där träden är sjuuuukt fin!

<3333

2009-05-10 @ 20:44:26
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback