Du vet inte vad du missar

Jah idag har det inte varit världens finaste dag,
men just nu börjar det stora fula molnet spricka upp och solen börjar komma fram! :)
Iallafall, denna vecka känns väldigt skön, nästan inga läxor alls.. Eller ah jag har en till imorgon men den är jag redan klar med, så happyface på mig :D
På torsdag är det nationella prov i engelska, Listening and Reading. Hoppas verkligen att det kommer gå bra, faktiskt väldigt nervös inför det, + att engelska muntliga är igång också. Har inte gjort det än, men hoppas att det går bra när jag väl gör det...

Btw, jag vill bara påminna er om att idag och imorgon är de sista dagarna som du kan lägga en röst till fototävlngen som finns på Johannas blogg. Och om ni inte har röstat tycker jag nu borde göra det, speciellt på bild nr TRE (a)

Puss på rumpan och ha en fortsatt trevlig dag! :)

ps. idag på den långa lunchen satt jag vid datorn och spelade ett super skoj spel ^.-
Eller ah, det var en fluffig boll som man skulle hoppa runt med i olika baner!
Både jag och Magnell tyckte det var väldigt roligt och intressant, så jag ska faktiskt spela det nu också och se fall jag klarar det ;) NööööRDVARNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback