Bättre sent än aldrig

Var ett bra tag sedan jag uppdaterade nu, men bättre sent än aldrig, eller?

Idag var det kursprov dårå... Det var lättare än vad jag trodde att det skulle vara, men jag ahr ingen aning om hur det gick, men godkänd är jag nog i alla fall!

Hur som, igår vaccinerade jag mig mot svininfluensan. Har inte fått någon biveckning ännu (om man nu inte kallar ont i armen som biverkning vill säga!) Får väl se ifall jag blir sjuk senare i veckan.. Hoppas INTE!

Hur som helst, jag har redan slutat skolan, men sitter kvar för att jag ska följa med Sara-para till vaccineringen. inte så kul att stå och vänta där själv >.< Och jag har ändå ingenitng annat att göra så varför inte följa med och göra lite sällskap! :) Hur som helst, detta var väl då ett onödigt inlägg. Så tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback