Barnsligt värre

Nej nu får jag verkligen inte äta flera chokladbollar >.< Tog mig i kragen och bakade nu efter skolan. Det blev inte allt för många "bollar", så måste sluta äta så att andra också får smaka, OM DE VÅGAR! ;) haha.

Hmm hänt idag då? Nja absolut ingenting som är värt att nämna. Inte som jag kommer på nu i alla fall. Men vad är det som kommer hända idag då? Jo min underbara pojk kommer hit, så det blir tacokväll med familjen och sen får man se vad som händer :) Finns ju inte så mycket att göra i denna lilla stad då det är sånt här trist väder, inte annars heller för den delen, men ändå! Får se om man hittar på någonting här hemma istället!

Nej vet ni vad, nu ska jag vara barnslig och spela PlayStation xD haha. Så ha en trelig kväll allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback