Skratta bäst som skrattar sist

Idag var det då inte mycket till lektioner tycker jag! Först en film på kemin.. Lång rast, och sedan blev det en genomgång i matten och resten av den lektionen blev till att kolla skol-SM i fotboll i hallen. Sedan blev det historia en timme som var ganska så chill den med. Slapp dag helt enkelt!
Och efter skolan åkte jag hem och väntade på att Bella skulle höra av sig då det skulle bli en fika på stan! :D Tyvärr kunde inte Linnea och Erica följa med, men detta var väl iallafall inte den sista gången vi kommer ta en fika efter skolan ^.- Hur som så snackade vi om allt och inget vilket (jag själv tycker) är roligast. :) Hon hade också med sig en liten, eller två små, presenten/gåvor till mig från när hon var i Thailand för några veckor sedan! :D Hur gulligt som helst! <3 Det var en liten "ask" med en söt liten blomtvål i, som luktade mums! ;) sen var det också ett svart linne med en döskalle och lite röda rosor på, jah ni ser ju själva här under! :) Jag blev iallafall glad :D Och det var jätte fina saker! Så tack så jätte mycket! :)




Men nu ska jag kila och göra hamburgare med min älskling som kom hit precis. :)
tchau!

Kommentarer
Postat av: bella

<3 älskar dig

2009-11-26 @ 20:12:31
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback