Borta bra men hemma bäst!

Som ni kanske vet har jag varit i Dalarna över helgen, och det är just därför som det inte har blivit någon uppdatering. Men det kommer bli bättre nu när jag kommit hem och nu när det är höstlov också!

Jag berättar om resan någon annan dag, typ imorgon.. Men slänger upp bilder på hundarna här under så kan ni försöka se skillnad på dom, för det kunde jag göra efter en helg :D (Tyvärr finns inte Afrodite med, fick aldrig med henne på någon bild, men hon påminner om Trico som finns på bild längst ner :) )
Sen måste jag informera om att jag endast kände av hundarna EN gång! :D Och då var det mitt eget fel! Råkade gnugga mig i ögonen då jag hade glömt att tvätta händerna efter att ha klappat någon av dom! Så får skylla mig själv, men som tur var gick det över ganska så fort! :)

(Stavning har jag chansat på så sorry om det har blivit fel)

Kommentarer
Postat av: Madde

åå vilka fina bilder på mina vovvar hehe :)

enda felstavning va på Tricko hehe,

hoppas ni hade det bra däruppe :)

2009-10-26 @ 19:34:38
URL: http://madeleneskullman.blogg.se/
Postat av: bella

du kunde inte ha kidnappat en och tagit med hem till mig? (a) <3

2009-10-26 @ 22:37:38
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback