Medeltiden och paint skills

Nu har jag faktiskt pluggast en hel del, så tycker jag förtjänar en paus! Tyvärr syns inte solen till längre, hade nämligen tänkte ta mig en foto runda idag för att ta kort på hösten, men det är inte lika kul när solen inte är framme och visar de vackra färgerna. Men men, får hoppas på att det blir flera soliga dagar framöver så att man kan få sig några fina höstbilder! :)

Nu då? Jah jag är faktiskt lite sugen på att möblera om i mitt rum, men vettitusan om hur?! :O Jag kanske kan flytta sängen till fönstret och byrålådorna + "hyllerna" längs den långa väggen, sedan ha spegeln längst bort i hörnet och fotöljen vid dörren? (SE BILD NEDAN) Hmm kanske blir trångt? :O Skulle vara kul att testa, men frågan är ifall jag har orken till att flytta tillbaka allt ifall jag inte blir nöjd >.< Fal la se hur det blir, kommer iallafall ta fram dammsugarn någon gång under dagen och suga upp alla mina små husdjur eller med andra ord dammråttorna! haha.


Mina paint skills är ju bara för bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback