Have a nice day

Igår var det urusel uppdatering! Men jag har en anledning. Jag pluggade till provet som var till idag, och jag tror att det gick ganska så bra faktiskt! :)

Annars då?
Jo om en kvart ska jag dra mig ner mot stan, där jag ska ta ut pengar och även fixa tågbiljett.. Efter en trist tågresa till min Patrik, så kommer vi åka och handla, laga mat och sedan äta :) Sen blir det att åka och titta på bio med Pontus och Åsa! :) Vet inte riktigt vilken film det blev, men det kommer bli mys med bio iallafall! :D Men nu ska jag packa det sista och sedan dra mig mot stan.

ps. Kommer ju hem imorgon, och som sagt så får du gärna höra av dig om du vill ta en fika med mig på stan! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback