Stop growing

Då ska man snart dra sig mot tågststionen. Men innan det vill jag informera om att det kändes som det gick väldigt bra på kemi provet idag (kom på att jag hade fel på en sak när jag cyklade hem, men men). Och ett + i kanten är att våran kemi lärare, Maria, bjöd oss på en mandarin och en liten plopp bara för att det var sist lektionen på dagen som vi hade provet! ^.-

Jah jah, sen tror jag att jag har VÄXTVÄRK i mitt högra smalben. Och JAG om någon ska fan inte ha växtvärk! :O Jag är tillräckligt lång tycker jag! :S Men det tycker visst inte min kropp! Grrrrrr på den!

Kommentarer
Postat av: Keso

Plutten! Ska jag äntligen slippa kolla nedåt när man pratar med dig? ;)

2009-10-19 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback