A walk in the morning.

Idag tycker jag att jag har varit riktigt duktig :D Eller ah, denna morgonen iallafall (a)
Vaknade upp vid en underbar pojk, och var vaken tills han åkte till jobbet vid sex. Men jag kunde inte somna om så jag drog på mig mjukisbyxor och en varm tjocktröja satte kameran runt halsen och tog en morgon promenad i morgonskenet! Riktigt skönr var det och jag skulle lätt kunna göra det flera gånger! Jag ska iallafall ladda upp några bilder som jag fick, så njut av dom en stund om de gillas! :)







Om någonting gillas vore det kul om du skrev en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

det gillas! speciellt sista bilden :)

2009-09-18 @ 09:24:59
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback