What a wonderfull weekend

Helgen har varit riktigt mysig :) Åkte tåg till Patrik i lördags, då gjorde vi inte så mycket. Kollade på någon film och somnade tidigt! I söndags så var det en tidig morgon. Vi fixade köttbullsmackor som vi skulle äta på Folkracen i Valdemarsvik. Det var tre stycken personer som var med och tävlade som jag visste vilka det var. Exempelvis Chrille som fyllde år och som nyligen har blivit pappa till en sjukt söt liten Tove, som också var med och kollade! :)

Hur som helst, det var en trevlig dag, och vi åkte hem någon gång på eftermiddagen. Och när vi kom hem blev det lite plugg för min del! Och ännu en ganska så tidig kväll. Patrik skulle nämligen till Sörpings vårdcentral och kolla sin tå dagen efter (måndag). Men men, när vi kom hem från Sörping var det bara plugg för mig, fast jag somnade i Patriks knä en timme också! Skönt var det! (a)

Senare under dagen åkte vi hem till mig, gick nästan och la oss direkt för att kolla på en film. Och nu sitter man här nyduschad och måste leta fram kläder som man kan ha på sig idag. Får ta och börja leta snart, men först ska jag lägga upp lite bilder från helgen. Enjoy!










Och det får avsluta med en bild på Turbo!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv; tack sara :D <3

2009-09-22 @ 15:21:32
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback