Lolala

Jag säger då det, pluggandet idag gick fort :O Har gjort klart kemin och kommit en bra bit i fysiken också. Ska fortsätta med den i helgen tror jag. Nu återstår bara att läsa till redovisningen i historia. Men det kommer nog gå bra, tänker faktiskt ha en liten fusklapp utifall jag tappar bort mig helt!

Jag vill också berätta att torsdagen den 22 oktober efter skolan så sitter jag i en bil till Dalarna (eller någe?). Ska nämligen hälsa på Patriks mamma under den helgen. Kommer bli riktigt skoj faktiskt :) Och jag har sett bilder därifrån så jag kommer LÄTT ha med mig kameran + en massa ALLERGITABLETTER! Eftersom att hon har en hundkennel av urgulliga hundar som jag är ganska så allergisk emot ^^ ... tyvärr! (kolla hemsidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback