Ett skratt förlänger livet - tack Maria!

Natur programmet hade ju som sagt friluftsdag idag. Och jag säger bara att det var hur kul som helst :D Fick riktigt många härliga skratt när folk ramlade omkull, fick ägg på sig, hoppade i säckar, drack vatten upp och ner osv. Ojojoj längtar nästan till nästa år då vi får vara med och tävla istället för att bara stå och titta på ^^
Hur som helst, blev en del kort idag också, speciellt vid våran ststion, så ta en titt på dom vettjah! ;)

Dagen bästa skratt:
När våran kemilärare ramlade ihop efter att kört 10 varv irländs julafton! xD (hon som ligger på marken längst ned i mitten!)


Kommentarer
Postat av: bella

sv: imorgon?? jag slutar inte fyra då utan på tordag fredag. så imorgon kan jag inte.

2009-09-15 @ 21:34:49
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: jah, usch! skolan tar all kraft ur en!

jag kan torsdag o fredag :) <3

2009-09-15 @ 22:05:29
URL: http://jolinnea.blogg.se/
Postat av: petra

hahaha maria! hon är en riktigt sköning!

2009-09-16 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback