Fuck this shit!

Nej usch, jag mår fan inte bra! Jag mår illa, har ont i huvudet och har sjukt ont i ryggen! + att mina ögon svider! Jag tror illamåendet och huvudvärken är på grund av nervositeten för redovisningen imorgon. Ryggen är pga hur jag sitter och ögonen är pga att jag har kollat på en dataskärm hela dagen för att försöka få in dessa j*vla ord i huvudet! Hur som helst hoppas jag verkligen att det går bra imorgon, på både redovisningen och matte provet. Så nu ska jag träna historian några gånger till innan jag går och lägger mig! Så detta är det sista inlägget för dagen, så natti natti gott folk! :)

Kommentarer
Postat av: bella

jag tror det går jätte bra för dig.

håller tummarna! lycka till <3

2009-09-24 @ 21:37:08
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback