I'm lost and confused


Jag har fastnat! Jag förstår inte riktigt vad jag ska skriva om, eller jag vet vad jag ska skriva om men jag vet inte vart jag ska börja! Det är hur mycket som helst att läsa! Typ 20-30 sidor som man ska sammanfatta och förkorta så att man kan läsa det på 2.5 minuter! Hur ska det gå till om jag får fråga? Nej nu skippar jag historian för dagen, ska fråga imorgon på lektionen om någon kan hjälpa mig lite....

Men nej, nu ska jag iallafall hoppa iväg från datorn ta och fixa mig lite kvällsmat, kommer nog bli flingor med mjölk och kanske en macka. Sedan ska jag kolla vad min syster gör och sedan blir det tv dax! :D Detta är alltså mitt sista inlägg för dagen, så natti natti med er gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe de e ju tur att du tycker det ;)

ltie äckligt om jag skulle tycka de då han e min bror ;)

2009-09-09 @ 20:29:48
URL: http://madeleneskullman.blogg.se/
Postat av: skink puss (på eng)

fattar noll av historian, går inte att sammanfatta allt

2009-09-09 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback