Nu börjas det igen

Jah, två lektioner idag och ingen var någe vidare jobbig. Först matten som gick riktigt bra faktiskt :) Sedan var det historia, så nu har vi börjat med ett grupparbete som sedan ska redovisas muntligt för klassen. Min grupp ska skriva om Folkvandlingar/Omvandlingar, har typ ingen aning om vad det är så det kommer nog bli ganska så intressant att skriva om! :)

Under ungefär hela dagen har jag också väntat på ett sms som jag aldrig får! För dig som undrar är det smset som berättar att jag ska kunna hämta min dator! Men icke då, ännu har jag inte fått det, men kanske imorgon, får hoppas hoppas hoppas! :D

Hur som helst så ska jag till pappa idag, när han nu slutar. Ska bli trevligt att träffa honom igen, det var en evighet sedan nu! Och senare ikväll kommer Patrik. Så ska till norrköping i helgen. Men nu ska jag faktiskt läsa vidare i historian så att jag har den klar :) Tjingeling! pling pling

Kommentarer
Postat av: johanna [fotoblogg]

just nu har jag veckans blogg på min blogg.

rösta på din favorit; http://haannaac.blogg.se/2009/september/veckansblogg-finalisterna.html#comment



ha en bra dag <3

2009-09-03 @ 15:28:53
URL: http://haannaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback