Tiden går fort när man har roligt.

Igår kväll blev det en myskväll framför tv:n med Linnea och Bella! :) Efter det blev det att åka hem till pappa och sova där! Det var nog mer än en månad sedan jag sov där sist! :O

Hur som helst, pappa och Gunilla skulle iväg och flytta båten så att Cissi och jag åkte hem till mamma tidigt. Men jag åker till Norrköping med tre tåget, så jag kommer hem på måndag! Ska försöka uppdatera. Men jag rbukar vara ganska så usel på det när jag är iväg! men men, ni märker fall det kommer upp ett inlägg iallafall :) Jag ska iallafall gå och äta köttbullar med spagetti nu! :) Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: bella

sv: haha är det säkert de? >.< <3

2009-09-19 @ 16:33:41
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback