Morsning korsning

Förlåt för sämst uppdatering, men har bara inte orkat eller haft tid att sitta vad datorn. Så jag berättar lite kortfattat om det som hänt denna helg..

I fredags var det såklart skola, idrotten var mest ett asgarv! Kemin var inställd och vi slutade skapligt tidigt. SKÖNT! Kom hem och efter lite fix och trix åkte jag och Patrik först till ica och hämtade ut MIN DATOR! :D Och jag ska säga att smset som jag väntade på fick jag aldrig, pga att den som registrerade mig på komplett hade skrivit fel nummer! Sak samma, nu har jag den och jag är 6000kr fattigare och en dator rikare :)
Efter ica så åkte vi till norrköping, och började göra piroger nästan direkt ^.- Hur gott som helst! :D Det tyckte även Rickard och Alex som kom förbi för att kolla damfotboll och film :) Och så mycket mer hände inte denna dag!

I lördags vaknade jag klockan sju på morgonen och var PIGG! :O Man ska fan sova på helgerna, men inte jag inte, jag går upp med tuppen!
Hur som helst, vid lunch någon gång så åkte vi till Östra Ryd där Patrik skulle spela match. Tyvärr förlorade dom, men det går bättre nästa gång :) Kom hem från matchen och jag började plugga lite tills fotbollen började vid åtta, Sverige-Ungern, och Sverige vinner med ett mål när matchtiden är slut! Snacka om tur!

Idag dårå.. Jah jag vaknade klockan sju igen! Fattar inte hur eller varför! :O Men nu är jag uppe iallafall, ska väl väcka Patrik efter detta inlägg ;) Man kan ju inte sova bort hela dagen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback