En liten uppdatering om helgen.

Har inte varit så duktig på att uppdatera, så därför gör jag en snabb uppdatering av min helg.
I fredags var det fest i skogen, sov hos Sara, var där näst intill hela lördagen. Åkte hem till pappa på kvällen, kollade film och somnade.

På söndagen, dvs igår, åkte jag, pappa och Gunilla till Örebro för att hälsa på Gunillas son. Det blev till att grilla och ha det mys i solen. Själv somnade jag en stund i deras soffa! *oops* Det var en härlig dag i alla fall, och när jag kom hem tog jag cykeln till Henke, och därifrån tog vi en promenad till fågeltornet för att fota solnedgången. Det blev en aning kyligt när solen försvann kan jag då lugnt säga!

Nu är det måndag och sista dagen på påsklovet. *snyft* Och denna vecka kommer inte bli rolig, har två prov, ett i fysik (på onsdagen) och ett i historia (på fredage). Så idag är det plugg som gäller! Så nu ska jag sluta upp med att skriva här och börja pugga istället, så tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback