Sista dagen som ...

... 17-åring. Hur det känns? Jadu nästan som att vara liten igen. För när man var liten så hade man den där pirrande känslan i magen som gjorde så att man inte kunde somna. På grund av detta så satt faktiskt min syster breve mig i sängen och läste tills jag somnade. Om jag inte minns fel så var den sista boken hon läste Pippi Långstrump!

Hur som helst, den där magkänslan har inte funnits här på några år, men nu börjar den faktiskt smyga sig fram! Kan det kanske bero på att man faktiskt har längtat efter det här? Att man äntligen får den där friheten som man inte har haft tidigare? Jah säg det, men bra känns det i alla fall, förutom att det kommer bli en sömnlös natt, så ska man leta fram en bok och tvinga syrran att läsa eller? ;) Njaa, hon ska få sova, hon ska ju trots allt upp två minuter tidigare än mig imorgon, mohaha!


Bild tagen för ett år minus en dag sedan! (min 17-årsdag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback