Uppdrag blåmärken

Det första man får höra av läraren när man kom till skolan idag var att fem killar hade hotat med kniv i matsalen dagen innan, dvs igår. Snacka om att jag blev chockad, jag hade inte en blekaste aning om det! :S Så nu ska alla dörrar förutom självaste entren vara låsta! Huh, jag failade redan första dagen! Man är så van vid att bara kunna trycka sig mot dörren och så flyger den upp, men icke då, det tog tvärstopp när vi skulle gå mot idrotten! xD Måste ha sätt lite kul ut faktiskt! Haha.

Denna dagen har också varit ovanligt blå! Blåmärken har dykt upp lite var stans! Jag har t.ex. blåmärken på ryggen, på knäna, armen, bröstet, benen.... + att jag har rivit mig i sömnen i natt, så har några rivmärken på vaden! Sara dårå, hon hade blåmärken på knäna, höften, armen, låret och troligtvis någon mer stans som jag inte minns! Lite kul, men ändå lite läskigt! För jag har ingen aning om vart jag fått dom ifrån! >.<


Kommentarer
Postat av: Erica Talvis

Killarna hade inte hotat någon, dom hade BETETT sig hotfullt och gått omkring med kniv offentligt :) Sorry, haha, var bara tvungen :) <3

2010-02-17 @ 20:25:51
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback