Det börjar dra sig till max gränsen.

Jah ni. Vad ska man säga? Läxböckerna börjar likna en skyskrapa! Och jag har verkligen ingen ork till att plugga längre, är sjukt skoltrött. Som imorgon till exempel, då har jag prov i Mindfullness, och jag har inte läst ett skit! >.< Jaja, man vet väl på ett ungefär vad det är, men ska dra mig igenom texten vi fick innan jag lägger mig.

Idag dårå. Skolan har som vanligt varit flumm. Fick skjuts hem av morfar som sedan hjälpte mig med cykeln som jag egentligen fixade själv, haha. Jag har också klippt mig idag. Mamsen fick en liten lucka, så fick springa ner med mackan i handen (som jag precis hade gjort) när hon ringde! Det blev endast en toppning som verkligen behövdes! Men nu känns det kort kort KORT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback