Partypingla, sjusovarn, plugghäst!

Lättpåverkad, "jag har aldrig", "sten sax påse", otur i spel, snöbollskrig, bergklättring, magplask, träning, kramkalas, överskottsenergi, snack, skratt, DANS..... Jah det var så festen såg ut i fredags! Hur kul som helst, så fler fester med Sara kommer det allt bli! :D *tummen upp*

Sova + sova + sova + sova = lördagen! haha, somnade på golvet när Sara hade åkt hem! Lyckat eller hur? ;) Men det var skönt, och när jag vaknade lite senare la jag mig i sängen! Vid halv åtta åkte jag till pappa, och där somnade jag i soffan! haha.

Idag består dagen av plugg plugg plugg! Och sen hem till mamma lite senare där plugget kommer fortsätta! >.< Har hur mycket som helst att göra. Biologi redovisning + uppgifter, kemi uppgifter, fysik labbrapport + uppgifter, historia uppstats, matteprov, foto.... Jah, det finns säkert någonting mer! >.< Ska göra så mycket jag kan idag sen får jag väl fortsätta imorgon och resten av veckan. Ha de gött, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback