"... oss på köpet!"

Åhhw, hade en hel mys fika med flickorna efter skolan idag. Det blev mycket snacka och skratt som vanligt! Och ganska så sent också, var hemma halv sju ^^ Jag tycker i alla fall att vi ska hitta på saker oftare, har blivit lite glest med det på den senaste tiden!

Just nu sitter jag och käkar lite vindruvor, mumma! Ska nog gå och lägga mig tidigt idag, är verkligen hur trött som helst >.< Men innan sängen så blir det min dagliga kvällsträning! :) Jah, det är såhär, jag har blivit duktig och börjat träna lite här hemma på golvet innan jag går och lägger mig! Det är riktigt skönt + att jag somnar fort! *tummen upp*

Dagens: "Om du tar henne så får du oss på köpet!" (med östgötskt (staving?) dialekt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback