* klick, klick, klick *

Först och främst! Dagen igår var stooor tumme upp! Träffade Bella och Linnea borta i Värmbol. Vi fotade MASSOR (ca 500 bilder), kollade film, käkade pizza och såklart snackade och skrattade! Denna dag måste helt klart göras om. Men kanske när det är lite varmare!
Igår kväll så blev det en fika hos Malmer också, vi kollade på filmen "the boat that rocked". Lite konstig men härlig film! :D Man kan inte sätta fingret på vad den som gjorde filmen tänkte på! Haha.


Idag dårå, klockan tre blev det en promenad till Backavallen för att möta upp Martin. Vi tog en två timmars fotopromenad. Lite kallt, men trevligt :D Nu sitter jag hemma och dricker en varm kopp chai te. Blev bjuden till Malmer ikväll, men jag tror jag stannar hemma och gör min lilla mamma sällskap istället! Är lite trött och frusen, så slapparkläderna ska på och sedan blir det mys med en film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hahaha vi dansa tryckare (a) uuuh vart bilderna fina föresten? <3

2010-02-25 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback