I sista minuten

Godmorgon gordmorgon. Lördag idag och det innebär att det är näst sista dagen på lovet! Det är hemskt va fort tiden har gått fort! Och det är läskigt att jag har vaknat exakt klockan nio varje dag! :O Försöker klockan säga mig någonting eller? Haha, kanske beror på vilken vinkel man ser det ifrån ^^

Hur som helst, eftersom att det börjar dra sig mot slutet så börjar man ju få en hel del ångest över allt plugg som man INTE har gjort. Så dagen idag kommer bestå av enbart plugg, och säkert någonting annat spännande som jag bara måste göra bara för att... Brukar lätt bli så kan jag säga, men idag ska man väl försöka sig på MF, för plugget måste göras, och därför kan jag lika gärna börja direkt, tjingeling och ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback