Det gick som det gick

Okej, kurprov i fysik idag då. Öhm. Vet faktiskt inte vad jag ska säga. Får se hur det gick när jag får tillbaka det helt enkelt.

Annars idag så var jag med Sara en stund efter skolan, "wazzzuuuup!" Jah det säger då allt! Haha. Annars idag så har jag suttit med labbrapporten. Inte det roligaste, men det måste göras. Nu är den i alla fall färdig och inskickad. Men historian återstår fortfarande, så ska la läsa den innan jag går och lägger mig. Eller så gör jag det imorgon bitti? Får la se, inte så pepp på att läsa historia just nu, så ska nog sätta igång en film. Ha'de gött, tjingeling!'


Denna bjussar vi på tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: petra

söt bild jue!

2010-01-28 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback