The Studio

Dagen igår var LÅÅÅNG! Först upp tidigt på morgonen, sedan ta tåget till stockholm 09.10, och drog sig direkt mot Sturekatten, ett jätte gulligt café! Sedan vid klockan 12.15 befann vi oss på Kungsgatan 2, The Studio, där man blev sminkad och plåtad! Men mellan händelsenra var det en fruktansvärd väntetid! Vi var väl där i mer än 4 timmar. Men det var kul i alla fall. :)

Första gången någon träffar mig och Cissi tillsammans så tycker de att vi ser ut som tvillingar >.<
Fattar fortfarande inte hur? Det är obegripligt!

När vi gick från The Studio för att möta upp Trond, morbror och Yvonne så såg vi Sebastian i Hip hip hora! :O Woow va lång han var xD haha. Och lika snygg som i filmen ^^ Hur som helst så gick vi och åt någon japansk buffé, och när det är buffé så blir, i alla fall jag, proppmätt! >.<

På tåget hem så fick göra ett nödstopp någonstans mellan Gnesta och Flen. Då hade vi nämligen kört på en älg!!! :O Lite läskigt faktiskt :S Och lite äckligt, eftersom att de fick ta bort älgen från locket! >.< Men jah jah, dagen slutade med en trött Sara som somnade i soffan nästan direkt när man kom hem! Och som gick till sin egen säng vi två på natten ^.- Men nu är jag vaken och sitter och äter frukost, sen är det plugget som väntar! Så ha en bra dag allesammans! :) Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: sara

OMG så fucking söt snygg och fucking gorgeous man kan va!? O_O <3

2010-01-24 @ 17:45:27
Postat av: linnea

vilken fin bild :D

jag saknar dig <3

2010-01-24 @ 18:53:18
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback