Film: Avatar

Jah, igår (lördag) kollade man på den vältalade Avatar, med Patrik! Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen pga all bra kritik så hade man väldigt höga förväntningar! Men enligt mig var den väldigt förutsägbar. Man visste på ett ungefär vad som skulle hända! Hur som helst var den väldigt bra gjord! Jag rekommenderar filmen också, speciellt nu när den går på bio, för detta är en film man måste gå på bio på för att kunna uppleva den maximalt! Så ta chansen nu om du vill se den! :)

För övrigt har min helg varit hel mys! :) Och sängen kommer inte bli sen ikväll! Sista dagen på lovet imorgon så måste ju vända tillbaka dygnet lite snyggt såhär i sista minuten! ^^ haha. Men innan det blir sovdags är det film som väntar! :) Så tjingeling små gullefjun! :D

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: okej :) yes, jag tänkte fira lite på lördagkvällen :D <3

2010-01-11 @ 01:26:44
URL: http://jolinnea.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: så braaa :D <3

2010-01-11 @ 10:09:54
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback