I don't have what it takes

Sista gången jag kollade på klockan inatt var hon kvart i tolv. Sedan låg jag vaken ett bra tag till med sprängande huvudvärk, en stor obehaglig klump i magen och tusen tankar som inte ville försvinna, och som grädden på moset så mådde jag sjukt illa, precis som jag gör nu!

Det spelar ingen roll när jag lägger mig dagen innan skolan då det har varit ett lov, så försover jag mig aldrig, jag är pigg som en mört. Fattar inte hur det går till, men så är det! Men imorgon däremot kommer jag knappt komma upp ur sängen >< Men sånt är livet! Får la hyra en lyftkran som får upp mig ur sängen eller något ^^

För övrigt, mitt nyårslöfte, jag har fuskat lite med det. Men det tycker jag att man får i början. I alla fall lite! Det går nämligen inte att ändra ens vanor bara sådär. Men ska bli strängare på vad jag stoppar i mig, + att jag ska försöka träna lite varje dag eller varanan. Förra året så gjorde jag massa övningar precis innan jag skulle gå och lägga mig, det funkade prima + att man somnade gott efter! :) Men det höll inte länge eftersom att jag blev sjuk och var rädd för att anstränga mig så att det skulle bli ännu värre. Och när jag blev frisk hade jag ingen ork med att börja träna igen, jag blev helt enkelt lat! >.<

Nej men vem vill läsa detta egentligen? Inte så roligt inlägg, så ska sluta med en gång och istället gå och fixa mig till skolan! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: hihi tack vad söt du är :) <3 nej det visste jag inte! love you <3

2010-01-12 @ 10:02:37
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback