Minus 14 grader

Fattar inte att det kan vara så kallt när solen faktiskt är framme! :O Borde inte den värma lite iallafall?

Hur som.. Vad händer allt folk idag då? :) Själv ska jag till min far idag, men det blir inte förens senare. Så vad händer till dess? Kan säga att jag är grymt sugen på att ta på mig varma kläder och sedan ta en foto promenad i det fina (men kalla) vintervädret! :) Men dess värre är det tråkigt att gå själv, så skulle vara kul med lite sällskap! (a) Och det var en vink till er att någon frivilligt ska följa med mig ut i kylan! ^^ haha. Det är bara att höra av sig iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: erica talvis

Jag kan följa med :)

2010-01-08 @ 12:29:57
URL: http://minitalvis.blogg.se/
Postat av: erica talvis

Sv: Hahah, jaaa, det borde du göra ;) Jaa, då var det nemas problemas LIKSOM ;D

2010-01-08 @ 14:42:37
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback