Wake me up when this is over

Ännu en skoldag har gått.. Och den har då inte varit snabb.. Kemi, lång lunch, matte, historia, LÅNG rast och sedan en svenska lektion, så var dagen slut 15:45. Jah det är så min skoldag har sett ut.. Men, vi ska försöka ändra schemat lite så att vi kan sluta tio i två dessa dagar istället. :) Flytta upp kemin så att vi inte har någon sovmorgon, och sedan flytta upp svenskan mellan kemin och det språk som de flesta i klassen har. Får la hålla tummarna på att det går bra!

Dagen har väl inte bar varit lång och tråkig! Mycket skratt, "sång" och missförståelser har såklart funnits. Ska faktsikt tala om för er att man kan tolka näst intill varenda ord till någonting... jah... konstigt ^^ haha. Jah jah, ska iallafall dricka upp mitt vaniljte (som just nu smakar kola), och sedan leta upp någon film man kan kolla på! :) Tjingeling!


ps.1. Mina öron sprängs snart!
ps.2. Jag fick beröm för min engelska idag xD Av någon snubbe från Australien! haha.

Kommentarer
Postat av: bella

sv: du får prata med erica o linnea om de :P jag vet inte speciellt mkt >.< <3

2010-01-14 @ 20:05:58
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback