Sommarloooov!

Idag har man då slutat 2:an! Wohoo, ETT ÅR KVAR SHALALALA! Hur som helst firades denna dag med jordgubbstårta som Rebecca och Josefin hade gjort (om jag nu fattade rätt ^.-) Och så gav vi våra lärare, som kommer att gå ut detta år, en blomma och varsin tröja (se nedan), och dessa tröjor uppskattades väldigt mycket faktiskt! *tummen upp*

Vi fick också våra betyg, och jag kan säga att jag är nöjd! :) PLUS att jag fick en applåd av klassen då jag var den enda i klassen som inte hade haft någon frånvaro! Det borde jag få en eloge för! :D

Och ikväll blir det klassfest, TAGGAD!


Kommentarer
Postat av: Bella

hej lyckogumman!

tänkte på det att vi skulle ju träffas imorgon va? kan inte du ta med ett usb med bilderna då?

<3

2010-06-11 @ 20:46:15
Postat av: bella

vi skulle ses ikväll va?

kan inte du ta med ett usb med bilderna då? :)

<3

2010-06-12 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback