Surprise!

Efter många om och men så är jag äntligen hemma! Det är nämligen så att jag och Alex har planerat sen i måndags att åka ner och överraska våra små älsklingar i Trollhättan under helgen. Och i fredags så bar det av. Efter 3.5 timme bilfärd så var man äntligen framme. Chocken i Rasmus ögon när han öppnade dörren och såg mig kommer jag sent att glömma! Helgen har varit helt underbar men slutade i nästan kaos! Våran hemresa blev inte riktigt som planerad om man säger så.
Men vill ge tusen tack till Frank (Rasmus pappa), du är en räddare i nöden!


Kommentarer
Postat av: Jos

Ohh, vad myys! Jag vill också kunna göra så. Blir dock lite långt att åka.



2010-11-14 @ 21:24:56
URL: http://joosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback