Årets första grillning!

Igår var det riskettan för min del från klockan två till sex. Efter det cyklade jag och min syster till våran pappa för att käka lite grillat samt fira en liten mini påsk. Det var årets första grillning för min del och det var hur gott som helst! Sedan fick man ett gott skratt då papsen kröp runt på golvet och letade påskägg! Inget man ser varje dag.


Idag dårå. Jo om en stund ska jag kila ner till trafikskolan och kör lite, sedan ska jag och syrran gå på stan och leta efter lite smått och gott. Efter det ska jag träffa tösen! Och senare ikväll blir det packning som gäller!

Kommentarer
Postat av: linnea johansson

sv: tack så mkt :D

ja vi får ta det när det börjar närma sig!

<3

2011-04-19 @ 17:45:21
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback