Mitt påsklov...

... har varit helt underbart skoj o mys! Det började med klassfest. Fortsatte med en hel mys dag med Bella och Linnea där vi fotade. Sedan blev det riskettan, årets första grillning och lite övningskörning! Detta vet ni ju redan om... Men efter det så drog jag till min älskling i Trollhättan där jag var i fyra dagar! Där borta blev det lite äventyr till Hunneberg, bilkörning, utflykt ut till Petter i skogen, godisätande, filmtittande och massa mys!



När jag väl kom hem på lördagen så åkte jag, mamma, syrran och Sonny ut till mormor och morfar för att fira påsk! Där blev det äggletande för hela slanten och vi fick också se lite bergsklättring från mammas sida, haha.

Det blev mycket mat och godisätande, samt allergi chock för min del! Blev också lite övningskörning när vi väl skulle hem.



På kvällen drog jag till Malmer för att vara sällskap till folket innan de skulle dra till krogen. Meeen de kom aldrig så långt, haha.



Jah, det var väl ungefär så mitt lov har sett ut... Och resten av det kommer bestå av plugg, plugg och åter igen plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback