Sängen var ovanligt skön imårse



Idag var det första dagen i skolan efter jullovet och det var ren pina att försöka ta sig upp ur sängen imårse. Men dagen gick väl bra förutom att jag var sjukt trött och att vi hade bra långa raster mellan varje lektion! Gaah tycker inte om vårat nya schema, men man får väl tänka på att det är SISTA terminen vi går i skolan (om man nu inte ska pluggar vidare förstås) så lite skit får man väl tåla, eller?

Efter skolan slocknade jag i soffan, vaknade upp, lagade lite mat och sedan tog jag fram WiiFitPlus, som min syster och jag fick i julklapp, där jag körde ett träningsprogram på ca 40 min. Nu sitter jag i sängen och har funderingar på att sätta igång en film som jag kan somna till, det är ju trots allt en ny skoldag imorgon, så nattinatt!

PS. Vill ge ett litet grattis till min fina Rasmus som lyckades riktigt bra på jobbet idag! Stolt över min lilla pojk PLUS att det känns skönt att höra en sprudlande glad pojk i telefonen... IGEN!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Sv: Jo jag skrev visst om det, att vi förstår varandra när ingen annan fattar! x) hehe

2011-01-12 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback