En tidig morgon = mycket gjort

Idag har jag hunnit med en hel del tycker jag! Först o främst så satte jag klockan på morgonen så jag var uppe vid nioslaget, sedan tog jag mig ner till banken för att sätta in mitt studiebidrag som helt plötsligt damp ner i brevlådan istället för på kontot (men nu är det fixat så nu kommer det in på mitt konto igen!). Efter banken så gick jag runt på stan en stund, kom hem och fick ett städryck så nu är sängen nybäddad, rummet dammsuget och alla kläder och småsaker ligger på sin plats!

När städningen var klar tog jag och Jenny oss ut på en promenad som varade i en och en halv timme och den slutade hemma hos mig där bakning stod på spel och invigning av mina muffinsformar i sillikon (funkar riktigt bra måste jag meddela!). Vid fem gick Jenny hem och klockan sex gick jag och min syster mot Rhodos där pappa och Gunilla satt och väntade. Varför Rhodos? Jo det var som en slags avskedsmiddag för Cissi som åker till Thailand på torsdag (och stannar i 6 veckor!! FUUUSK!). Hur som vid halv nio var vi hemma igen och ett litet ego+busfrö tittade fram och därför är jag fortfarande uppe då jag egentligen ska ligga i sängen och sova på grund av att det är första skoldagen efter lovet imorgon.. Såååå ska kila i säng nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback