Beslutsångest!

Som de flesta kanske minns så var jag blond för två, snart tre år sedan. Efter det blev jag brunett, men tyckte det blev alldeles för mörkt så jag skulle färga lite ljusa slingor. I och med detta så gick mitt hår av och sedan dess har jag inte vågat göra ljusa slingor längre! MEN, nu har jag lite beslutsångest. Det blonda under min nuvarandre färg är nästan borta och jag vill färga ljusa slingor nu till våren/sommaren/studenten, men på grund av att det gick av sist så är jag osäker. Vad tycker ni, ska jag våga chansa? Eller ska jag ännu en gång säga mitt hår i en mer rödaktig färg?


Blondiii!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

do it! Du kan ju färga ljusbrunt annars :D

2011-03-18 @ 15:01:44
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback