Började dagen med ...

... en liten hjärtlig morgon! Jah, det är ju inte varje dag jag ordnar hjärtformade mackor med hjärtformad gurka på samt dricker hångelte med hjärtströssel i. Nej det är verkligen inte varje dag jag gör det. Har faktiskt aldrig gjort det tidigare. I alla fall inte till mig själv. Men idag kände jag mig värd något gulligt, så tog mig tiden att ge mig själv lite kärlek! Så dagen började bra och den har fortsatt att vara bra hela dagen. Har varit glad och sprallig utan att ha någon aning om varför. Kanske är det för att jag äntligen har accepterat mig själv för vem jag är och att jag har slutat att bry mig. Vem vet. Inte jag i alla fall! Känns bara så jävla skönt att vara på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback