Dah helg ...

Jag har redan skrivit om mösspåtagningen i fredags o bilder kommer bjussas på senare. I lördags var det bakisgrill hemma hos Elin där det bjöds på grill, kubb, volleyboll, med andra ord, massa äckliga berättelser... som var sanna? o självklart en massa snack o skratt. Det var en hel mys kväll som slutade med att jag ännu en gång sov med lampan tänd, haha! JA, jag är lättskrämd o delvis mörkrädd.



Söndag dårå. Som jag skrev igår så skulle jag till smultronstället med tösera. Så klockan tio bar det av dit och runt fem var man hemma igen. Vi tog nämligen en sväng in i Norrköping centrum för att äta också, o sedan passade vi även på att gå i lite affärer.
På hemvägen var det ös i bilen med allsång till bland annat Magnus Uggla, haha... Tack för en super mysig dag mina små hjärtan, det måste vi göra om snart igen!



O idag är det lärarmiddag, o hur det kommer gå, det får ni veta mer om imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! vad har du för kamera? :)

2011-05-31 @ 12:20:55
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback