Ett vrak.


Det har verkligen slagit slint i min skalle den senaste tiden. Har verkligen mått skit. Allt jävla plugg, allt som händer här hemma och massa runt om har gjort så att jag in princip har gått in i väggen, jag har inte kunnat koncentrera mig eller något.

Idag bröt jag även ihop i skolan, och vad kan jag säga... Jag har verkligen super goa lärare som såg att jag mådde dåligt och tog sig tiden att prata med mig och som till och med säger att jag ska skolka från en av lärarens lektioner och att jag ska vara stolt över det! Haha, lite roligt. Hur som helst så blir det nog bra till slut. Får ta tipset att suga en klubba och ta det lugnt.

Uppdatering kommer när jag känner att jag har lite tid för det! Ha det bäst så länge så hörs vi, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: bella

hoppas verkligen att stressen från skolan lägger sig snart. finns här för dig lyckogumman <3

2011-05-19 @ 20:58:03
Postat av: linnea

<3

2011-05-21 @ 21:56:30
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback