Good morning sunshine

Uppdateringen har inte varit den bästa, men igår slängde jag upp ett recept på en wok som jag och Patrik gjorde i helgen, och den var hur god som helst! :D Så prova på den vettja!

Annars i helgen hände det inte så värst mycket, i fredags var det utgång med flickorna, det hände inte så mycket men det var kul ändå!
I lördags var det bara slapp hemma hos Patrik, lika så på söndagen, förutom att han fick hem sin nya säng då. haha. Så blev till att montera ihop den och sedan åka iväg och köpa något överdrag till madrassen! Och till kvällen åkte vi hem till mig!
Igår (måndag) vart det inte mycket plugg. Så därför måste jag göra det idag! Vilket är ett MÅSTE för att jag ska klara kemi provet på fredag! Så det blir plugg idag och troligtvis ingen mer uppdatering, isåfall ikväll eller precis efter skolan, som slutar klockan 15.45 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback